دانلود پایان نامه های آماده – ۴-۴-۲- آزمون شاپیرو-ویلک یا آزمون کولموگروف-اسمیرنوف – 8 |
Kurtosis(کشیدگی)
Skewness(چولگی)
سن
۹۸۸٫
۷۸۴٫
افراد
۷۹۸٫-
۱۳۴٫
محصول
۷۳۶٫-
۰۸۷٫
شواهد
۸۶۷٫-
۱۶۷٫
ترفیع
۵۱۷٫-
۳۸۱٫
قیمت
۹۹۳٫-
۴۴۷٫
فرایند
۶۰۲٫-
۳۵۱٫
مکان
۱۱۱٫
۵۴۳٫
مقدار چولگی مشاهده شده برای متغیرها در بازه (۲ ، ۲-) قرار دارد. یعنی از لحاظ کجی متغیرها نرمال بوده و توزیع آن متقارن است. مقدار کشیدگی نیز در بازه (۲ ، ۲-) قرار دارد. این نشان میدهد توزیع متغیرها از کشیدگی نرمال برخوردار است.
۴-۴-۲- آزمون شاپیرو-ویلک یا آزمون کولموگروف-اسمیرنوف
پس از بررسی عادی یا نرمال بودن کشیدگی و یا چولگی توزیع داده ها، از آزمون شاپیرو-ویلک یا آزمون کولموگروف-اسمیرنوف استفاده می شود تا از نرمال بودن داده ها اطمینان حاصل گردد. هنگام بررسی نرمال بودن داده ها ما فرض صفر مبتنی بر اینکه توزیع داده ها نرمال است را در سطح خطای ۵% تست میکنیم. بنابرین اگر آماره آزمون بزرگتر یا مساوی ۰۵/۰ به دست آید، یعنی مفدار معنیداری(Sig) آماره کولموگروف-اسمیرنوف و شاپیرو-ویلک (که این فرض را که داده ها به طور نرمال توزیع شدهاند آزمون میکنند) از آلفا ۰۵/۰ بیشتر باشد، در این صورت دلیلی برای رد فرض صفر مبتنی بر اینکه داده نرمال است، وجود نخواهد داشت. به عبارت دیگر توزیع داده ها نرمال خواهد بود. برای آزمون نرمالیته فرضهای آماری به صورت زیر تنظیم میشود:
H0 : توزیع داده های مربوط به هر یک از متغیرها نرمال است .
H1 : توزیع داده های مربوط به هر یک از متغیرها نرمال نیست.
آزمون تکنمونه ای کولموگروف-اسمیرنف به مقایسه تابع توزیع تجمعی مشاهده شده با تابع توزیع تجمعی نظری در یک متغیر می پردازد. به عبارتی دیگر در این آزمون، توزیع یک صفت در یک نمونه با توزیعی که برای آن جامعه مفروض است، مقایسه می شود.
نتایج حاصل از جدول بالا نشان میدهد که سطح معنیداری بیشتر از ۰۵/۰ میباشد. در نتیجه فرض صفر مبتنی بر اینکه توزیع داده ها نرمال است تأیید می شود.
۴-۵- نتایج حاصل از بررسی، تجزیه و تحلیل سؤالات
۴-۵-۱- نتایج حاصل از بررسی سؤال یک :
تأثیر آمیخته قیمت گذاری در فرایند انتخاب دانشگاه توسط دانشجویان در دانشگاه ایلام چگونه است؟
-
- . Sui pheng ↑
-
- . Hui Ming ↑
-
- . Bennett ↑
-
- . Kotler ↑
-
- . Fox ↑
-
- . Product ↑
-
- . Price ↑
-
- . Place ↑
-
- . Promotion ↑
-
- . process ↑
-
- . physical evidence ↑
-
- . people ↑
-
- .Maringe ↑
-
- . Skaran ↑
-
- . Kotler ↑
-
- . Armstrong ↑
-
- . Gaski ↑
-
- . Lovelock ↑
-
- .Wright ↑
-
- . Goldsmith ↑
-
- . Mc carty ↑
-
- . Harvard ↑
-
- . Nil Borden ↑
-
- . Gronroos ↑
-
- . Lee Goi ↑
-
- . Jobber ↑
-
- . Aldrsvn ↑
-
- . Copenhage ↑
-
- . Baker ↑
-
- . Chuck y Gay ↑
-
- . Jkfynz ↑
-
- . Miller ↑
-
- . Taylor ↑
-
- . Hawkins et al ↑
-
- . Jei lu et al ↑
-
- . Constantinides ↑
-
- . Value ↑
-
- . Efficiency ↑
-
- . Quantity ↑
-
- . diversity ↑
-
- . benefits ↑
-
- . Sander et al ↑
-
- . Baldwin ↑
-
- . James ↑
-
- . Hemsley et al ↑
-
- . Bagoozi ↑
-
- . Ravald ↑
-
- . Gronroos ↑
-
- . Temple ↑
-
- . Shattock ↑
-
- . Service ↑
-
- . UNCTAD ↑
-
- . In tangeble ↑
-
- . impartible ↑
-
- . changeable ↑
-
- . Non- maintenance ↑
-
- . Booms ↑
-
- . Bitner. ↑
-
- . Brunner ↑
-
- . Heuvel ↑
-
- . Doyle ↑
-
- . Fryar ↑
-
- . English ↑
-
- . Grove et al. ↑
-
- . Beckwith ↑
-
- . Hayes ↑
-
- . Drummond ↑
-
- . Palmer ↑
-
- . Kanvbl ↑
-
- . Bratianu ↑
-
- . Hsuan ↑
-
- . Kantanen ↑
-
- . Voss et al ↑
-
- . Klein ↑
-
- . Leffler ↑
-
- . Stensaker et al ↑
-
- . Chapleo ↑
-
- . reputation ↑
-
- . Bulotaite ↑
-
- . Shipley ↑
-
- . Daviies ↑
-
- . Connor ↑
-
- . Furlong ↑
-
- . Forsyth ↑
-
- . Vossensteyn ↑
-
- . Jongbloe ↑
-
- . Johnstone ↑
-
- . Tvnz ↑
-
- . publicity ↑
-
- . Advance sale ↑
-
- . Public relation. ↑
-
- . Personal sales ↑
-
- . Direct Marketing ↑
-
- . Voss et al ↑
-
- . Hasan Khana ↑
-
- . moodle ↑
-
- . Bottem ↑
-
- . Mc Manus ↑
-
- . Lin ↑
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1401-09-29] [ 05:17:00 ق.ظ ]
|