آمار استنباطی ۱۳۸

-آزمون فرضیه های تحقیق رگرسیونی با لیزرل ۱۴۹

– رتبه بندی مؤلفه‌ ها ۱۵۶

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات

مقدمه ۱۵۹

یافته های توصیفی ۱۶۰

یافته های استنباطی ۱۶۱

فرضیه های تکمیلی ۱۶۴

پیشنهادات تحقیق ۱۶۶

محدودیتهای تحقیق ۱۶۸

فهرست منابع ۱۷۰

ضمائم ۱۷۵

چکیده لاتین



فهرست جداول

عنوان صفحه

جدول ۲-۱ مقایسه مدل های تدوین استراتژی ………………۵۰

جدول ۲-۲ چگونگی تاثیرگزاری مفاهیم ۱۱۰

جدول ۳-۱ سوالات مربوط به شاخص های پژوهش ۱۲۴

جدول۴-۱ توزیع فراوانی برحسب جنسیت ۱۳۰

جدول۴-۲ توزیع فراوانی برحسب سن ……………..۱۳۱

جدول ۴-۳ توزیع فراوانی برحسب تحصیلات پاسخ دهندگان ۱۳۲

جدول ۴-۴ توزیع فراوانی برحسب سابقه کاری پاسخ دهندگان ۱۳۳

جدول ۴-۵ معیارهای آماری شاخص مدیریت منابع انسانی ۱۳۴

جدول ۴-۶ معیارهای اماری عملکرد مالی ۱۳۶

جدول ۷-۴ آزمون نرمالیتی ۱۳۷

جدول ۸-۴ ازمون همبستگی مدیریت منابع انسانی وعملکرد ۱۳۸


جدول ۹-۴ ازمون همبستگی ‌گروه‌های ذینفع وعملکرد ۱۳۹

جدول ۴-۱۰ نتایج ازمون همبستگی پیرسون ‌گروه‌های ذینفع وعملکرد ۱۴۰

جدول ۴-۱۱ ازمون همبستگی دستاوردهای بلند مدت وعملکرد ۱۴۱

جدول ۴-۱۲ ازمون همبستگی پیرسون دستاوردهای بلند مدت وعملکرد ۱۴۲

جدول ۴- ۱۳ ازمون همبستگی عوامل موقعیتی وعملکرد ۱۴۳

جدول ۴-۱۴ ازمون همبستگی پیرسون عوامل موقعیتی وعملکرد ۱۴۴

جدول ۴-۱۵ ازمون همبستگی نتایج منابع انسانی وعملکرد ۱۴۵

جدول ۴- ۱۶ ازمون همبستگی پیرسون نتایج منابع انسانی وعملکرد ۱۴۶

جدول ۴-۱۷ ازمون همبستگی سیاست های منابع انسانی وعملکرد ۱۴۷

جدول ۴- ۱۸ ازمون همبستگی پیرسون سیاست های منابع انسانی وعملکرد ۱۴۸

جدول ۴-۱۹ نتایج ازمون ومدل رگرسیونیعوامل منابع انسانی ۱۵۰

جدول ۴-۲۰ ازمون T جنسیت …………….۱۵۲

جدول ۴-۲۱ ازمون f تحصیلات …………….۱۵۳

جدول۴-۲۲ ازمون f سن …………….۱۵۴

جدول ۴-۲۳ ازمون fسابقه کار …………….۱۵۵

جدول ۴-۲۴ رتبه بندی مؤلفه‌ های عملکرد …………….۱۵۶

جدول ۴-۲۵ رتبه بندی مؤلفه‌ های منابع انسانی …………….۱۵۷

فهرست نمودارها

عنوان صفحه

نمودار ۴-۱ توزیع فراوانی بر حسب جنسیت ۱۳۰

نمودار ۴-۲ توزیع فراوانی گروه بندی سنی ۱۳۱

نمودار ۴-۳ توزیع فراوانی برحسب تحصیلات ۱۳۲

نمودار ۴-۴ توزیع فراوانی برحسب سابقه کاری ۱۳۳

فهرست اشکال

عنوان صفحه

شکل ۱-۱ مدل تحقیق ۱۱

شکل ۲-۱ فرایند مدیریت منابع انسانی ۲۷

شکل ۲-۲ الگوی توانمندسازی چهارعاملی ۴۵

شکل ۲-۳ الگوی توانمند سازی رابینزوهمکاران ۴۷

شکل ۲-۴ مدل چارچوب منابع انسانی هاروارد ۵۳

شکل۲-۵ کاربردتئوری سیستم درمنابع انسانی ۵۵

شکل ۲-۶ الگوی نظام منابع انسانی ۵۷

شکل ۳-۱ ابزارگرداوری داده ها ۱۲۲

شکل ۴-۵ تحلیل رگرسیونی مدل پژوهش ۱۵۱

چکیده :

در این پژوهش تحت عنوان « بررسی مدیریت منابع انسانی برعملکرد مالی شعب بانک ملی » که در شعب بانک ملی شهر اصفهان صورت گرفت سعی شده است فرایند مدیریت منابع انسانی وعملکرد مالی ورابطه این دو مهم مورد تجزیه تحلیل قرار گیرد به همین منظور بااستفاده از مدل هاروارد که شال پنج متغیر عوامل موقعیتی، ‌گروه‌های ذینفع، سیاست های منابع انسانی، نتایج منابع انسانی و دستاورد های منابع انسانی می‌باشند هر کدام به طور کامل موردشرح قرار داده شده ورابطه هر کدام با متغیر های مالی بانک مورد بررسی قرار گرفته است. . برای آزمون فرضیه های پژوهش سه پرسشنامه(منابع انسانی،‌عملکرد مالی وضع موجود،عملکرد مالی وضع مطلوب) که هر کدام شامل بیست وسه سوال می‌باشد تنظیم وبین مدیران شعب توزیع گردید به منظور سنجش از مقیاس فاصله ای لیکرت ( طیف لیکرت [۱] ) استفاده شد . داده های پرسشنامه های مذکور وارد محیط نرم افزار spss شد ، و بعد از اجرای عملیات پیرایش داده ها ، خصوصاًً با بهره گرفتن از آلفای کرونباخ ، این داده ها جهت آزمون مدل ، وارد محیط نرم افزار Lizrel شد و حول فرضیه های تحقیق در قالب یک مدل واحد آزمون شدند که نتایج حاصله نشان داد ، به کارگیری صحیح شیوه های مدیریت منابع انسانی ‌در عملکرد مالی شعب تاثیر دارد وباعث ارتقاء وافزایش عملکرد می‌گردد. همچنین تمامی معیارهای چندگانۀ نیکویی برازش مدل پژوهشی ، حکایت از نیکویی برازش بسیار خوب مدل نهایی با داده های جمع‌ آوری شده از شعب بانک ملی شهراصفهان دارد . همچنین بر اساس آزمون کولموگروف – اسمیرنوف [۲] همه عوامل در نمونه مورد بررسی از توزیع نرمال پیروی می‌کنند زیرا سطح معنی داری بیش از ۵ درصد است همچنین نتایج آزمون همبستگی بین متغیرهای مستقل ( متغیر های مدل هاروارد ) و متغیر وابسته ( متغیر های عملکرد مالی ) حاکی از تأیید تمام فرضیه های تحقیق است . با توجه به اینکه سطوح معنی داری اثر کلیه­ متغیرهای مستقل و عرض از مبدأ کمتر از خطای %۵ است لذا متغیرهای مذکور در مدل حضور دارند و مدل رگرسیونی با حضور کلیه متغیرهای مستقل ارائه می­گردد. نتایج ارائه شده حکایت از تأیید اثر مؤلفه‌ های مدیریت منابع انسانی (به عنوان متغیرهای مستقل) بر متغیر وابسته (عملکرد مالی) دارند


کلید واژه ها : مدیریت منابع انسانی،ارزیابی عملکرد،‌عملکرد مالی، بانک ملی

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...