جدول (۴-۲۹): آزمون تی مستقل زوجی متغیر مدیریت دانش بر اساس جنسیت کارکنان ۹۷

جدول (۴-۳۰): آزمون آنالیز واریانس زنجیره تأمین بر اساس ‌گروه‌های سنی کارکنان ۹۸

جدول (۴-۳۱): آزمون آنالیز واریانس سیستم اطلاعاتی بر اساس ‌گروه‌های سنی کارکنان ۹۸

جدول (۴-۳۳): آزمون آنالیز واریانس زنجیره تأمین در میزان تحصیلات کارکنان ۹۹

جدول (۴-۳۴): آزمون آنالیز واریانس سیستم اطلاعاتی در میزان تحصیلات کارکنان ۱۰۰

جدول (۴-۳۵): آزمون آنالیز واریانس مدیریت دانش در میزان تحصیلات کارکنان ۱۰۰

جدول (۴-۳۶): آزمون آنالیز واریانس زنجیره تأمین ‌بر اساس سابقه خدمت کارکنان ۱۰۱

جدول (۴-۳۷): آزمون آنالیز واریانس سیستم اطلاعاتی ‌بر اساس سابقه خدمت کارکنان ۱۰۱

جدول (۴-۳۸): آزمون آنالیز واریانس مدیریت دانش بر اساس سابقه خدمت کارکنان ۱۰۲

جدول (۴-۱۲): میانگین و درصد بعد کنترل یکپارچه ۸۵

جدول (۴-۱۳): میانگین و درصد بعد کسب دانش ۸۵

جدول (۴-۱۴): میانگین و درصد ثبت دانش ۸۶

جدول (۴-۱۵): میانگین و درصد بعد انتقال دانش ۸۷

جدول (۴-۱۶): میانگین و درصد بعد خلق دانش ۸۸

جدول (۴-۱۷): میانگین و درصد کاربرد دانش ۸۹

جدول (۴- ۱۸): معرفی شاخص‌های مهم برازش مدل در تحلیل عاملی ۹۱

جدول (۴-۱۹) : نتایج تحلیل عاملی تأییدی مرتبه اول متغیر زنجیره تأمین ۹۲

جدول(۴- ۲۰): شاخص‌های برازش مدل تحلیل عاملی مرتبه اول سیستم اطلاعاتی ۹۲

جدول(۴-۲۱): شاخص‌های برازش مدل تحلیل عاملی مرتبه اول مدیریت دانش ۹۲

جدول (۴-۲۲) آزمون شاپیرو ویلکز ۹۳

جدول(۴-۲۳): همبستگی بین زنجیره تأمین و سیستم اطلاعاتی و مدیریت دانش ۹۴

جدول (۴-۲۴) آزمون تی تک نمونه ای متغیر زنجیره تأمین ۹۵

جدول (۴-۲۵) آزمون تی تک نمونه ای متغیر سیستم اطلاعاتی ۹۵

جدول (۴-۲۶) آزمون تی تک نمونه ای متغیر مدیریت دانش ۹۶

جدول (۴-۲۷): آزمون تی مستقل زوجی متغیر زنجیره تأمین بر اساس جنسیت کارکنان ۹۶

جدول (۴-۲۸): آزمون تی مستقل زوجی متغیر سیستم اطلاعاتی بر اساس جنسیت کارکنان ۹۷

جدول (۴-۲۹): آزمون تی مستقل زوجی متغیر مدیریت دانش بر اساس جنسیت کارکنان ۹۷

جدول (۲-۱) هفت سطح دانش در سازمان ۴۹

جدول (۲-۲) ویژگی‌های پارادایم های کلی مدیریت دانش ۵۱

جدول(۳-۱) گویه‌های مربوط به هر متغیر در پرسشنامه ۷۲

جدول (۴-۱) فراوانی و درصد فراوانی مربوط به جنسیت گروه نمونه تحقیق ۷۶

جدول (۴-۲) فراوانی و درصد فراوانی مربوط به رده سنی گروه نمونه تحقیق ۷۷

جدول (۴-۳) فراوانی و درصد فراوانی مربوط به سابقه خدمت گروه نمونه تحقیق ۷۸

جدول (۴-۴) فراوانی و درصد فراوانی مربوط به میزان تحصیلات گروه نمونه تحقیق ۷۹

جدول (۴-۵): میانگین و درصد بعد زیر ساخت سازمانی ۸۰

جدول (۴-۶): میانگین و درصد بعد تکنولوژی اطلاعات ۸۰

جدول (۴-۷): میانگین و درصد بعد سیستم پشتیبانی تصمیم گیری ۸۱

جدول (۴-۸): میانگین و درصد بعد روابط بین سازمان ۸۲

جدول (۴-۹): میانگین و درصد بعد برنامه ریزی و بودجه بندی ۸۳

جدول (۴-۱۰): میانگین و درصد بعد گزارش دهی عملکرد/ مالی ۸۳

جدول (۴-۱۱): میانگین و درصد بعد کنترل هزینه ۸۴

جدول (۴-۱۲): میانگین و درصد بعد کنترل یکپارچه ۸۵

جدول (۴-۱۳): میانگین و درصد بعد کسب دانش ۸۵

جدول (۴-۱۴): میانگین و درصد ثبت دانش ۸۶

جدول (۴-۱۵): میانگین و درصد بعد انتقال دانش ۸۷

جدول (۴-۱۶): میانگین و درصد بعد خلق دانش ۸۸

جدول (۴-۱۷): میانگین و درصد کاربرد دانش ۸۹

جدول (۴- ۱۸): معرفی شاخص‌های مهم برازش مدل در تحلیل عاملی ۹۱

جدول (۴-۱۹) : نتایج تحلیل عاملی تأییدی مرتبه اول متغیر زنجیره تأمین ۹۲

جدول(۴- ۲۰): شاخص‌های برازش مدل تحلیل عاملی مرتبه اول سیستم اطلاعاتی ۹۲

جدول(۴-۲۱): شاخص‌های برازش مدل تحلیل عاملی مرتبه اول مدیریت دانش ۹۲

جدول (۴-۲۲) آزمون شاپیرو ویلکز ۹۳

جدول(۴-۲۳): همبستگی بین زنجیره تأمین و سیستم اطلاعاتی و مدیریت دانش ۹۴

جدول (۴-۲۴) آزمون تی تک نمونه ای متغیر زنجیره تأمین ۹۵

جدول (۴-۲۵) آزمون تی تک نمونه ای متغیر سیستم اطلاعاتی ۹۵

جدول (۴-۲۶) آزمون تی تک نمونه ای متغیر مدیریت دانش ۹۶

جدول (۴-۲۷): آزمون تی مستقل زوجی متغیر زنجیره تأمین بر اساس جنسیت کارکنان ۹۶

جدول (۴-۲۸): آزمون تی مستقل زوجی متغیر سیستم اطلاعاتی بر اساس جنسیت کارکنان ۹۷

جدول (۴-۲۹): آزمون تی مستقل زوجی متغیر مدیریت دانش بر اساس جنسیت کارکنان ۹۷

جدول (۴-۳۰): آزمون آنالیز واریانس زنجیره تأمین بر اساس ‌گروه‌های سنی کارکنان ۹۸

جدول (۴-۳۱): آزمون آنالیز واریانس سیستم اطلاعاتی بر اساس ‌گروه‌های سنی کارکنان ۹۸

جدول (۴-۳۳): آزمون آنالیز واریانس زنجیره تأمین در میزان تحصیلات کارکنان ۹۹

جدول (۴-۳۴): آزمون آنالیز واریانس سیستم اطلاعاتی در میزان تحصیلات کارکنان ۱۰۰

جدول (۴-۳۵): آزمون آنالیز واریانس مدیریت دانش در میزان تحصیلات کارکنان ۱۰۰

جدول (۴-۳۶): آزمون آنالیز واریانس زنجیره تأمین ‌بر اساس سابقه خدمت کارکنان ۱۰۱

جدول (۴-۳۷): آزمون آنالیز واریانس سیستم اطلاعاتی ‌بر اساس سابقه خدمت کارکنان ۱۰۱

جدول (۴-۳۸): آزمون آنالیز واریانس مدیریت دانش بر اساس سابقه خدمت کارکنان ۱۰۲

فهرست نمودارها

نمودار (۲-۱): مدل مفهومی پژوهش ۶۸

نمودار (۴-۱) .توزیع درصد فراوانی آزمودنی‌ها بر اساس جنسیت ۷۶

نمودار (۴-۲) توزیع درصد فراوانی آزمودنی‌ها بر اساس سن ۷۷

نمودار (۴-۳) .توزیع درصد فراوانی آزمودنی‌ها بر اساس سابقه خدمت ۷۸

نمودار (۴-۴) توزیع درصد فراوانی آزمودنی‌ها بر اساس میزان تحصیلات ۷۹

نمودار(۴-۵): مدل معادلات ساختاری در حالت استاندارد ۱۰۴

نمودار (۴-۶): مدل معادلات ساختاری در حالت معناداری ۱۰۴

فصل اول

کلیات تحقیق

۱-۱)مقدمه

طبیعت پویا و نامطمئن محیط امروزی ایجاب می­ کند تا سازمان­ها و شرکت ها به ابعاد زیادی در کسب و کار خود توجه کنند. به همین دلیل الگوهای جدیدی از تعامل سازمانی به وجود آمده است و سازمان­ها و شرکت ها با بهره گرفتن از فناوری اطلاعات، ساختارهای خود را به ساختارهای انعطاف پذیر تبدیل کرده‌اند. برنامه ریزی سیستم های اطلاعاتی استراتژیک اشاره به فعالیت مدیریت برنامه های مبتنی بر رایانه دارد که سازمان در اجرای طرح های کسب و کار از آن بهره می­برد. برنامه ریزی سیستم های اطلاعاتی استراتژیک دربرگیرنده عنصر تفکر استراتژیک است زیرا مطلوب ترین سیستم های اطلاعاتی را برای شرکت، شناسایی و برنامه ریزی می­ کند تا فعالیت های بلند مدت فناوری اطلاعات و سیاست های کلان سازمان با همدیگر همسو باشند (حسینی و همکاران،۱۳۹۲).

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...